Váš nákupní košíkZavřít

Váš nákupní košík je momentálně prázdný.

Přihlásit se Zavřít

Podmínky služby

OBSAH:

  1. OBECNÁ USTANOVENÍ
  2. ELEKTRONICKÉ SLUŽBY V INTERNETOVÉM OBCHODĚ
  3. PODMÍNKY PRO UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
  4. ZPŮSOBY PLATBY A LHŮTY PRO PRODUKT
  5. NÁKLADY, ZPŮSOB A ČAS DODÁNÍ A VYZVEDNUTÍ PRODUKTU.
  6. REKLAMACE VÝROBKU
  7. MIMOSOUDNÍ ŘÍZENÍ O STÍŽNOSTECH A OPRAVNÝCH PROSTŘEDCÍCH A PRAVIDLA PŘÍSTUPU K TĚMTO ŘÍZENÍM.
  8. PRÁVO NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
  9. USTANOVENÍ TÝKAJÍCÍ SE OBCHODNÍKŮ
  10. RECENZE PRODUKTŮ
  11. ZPRACOVÁNÍ ODPADNÍCH ELEKTRICKÝCH A ELEKTRONICKÝCH ZAŘÍZENÍ
  12. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
  13. VZOR FORMULÁŘE PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

 

Tato Pravidla internetového obchodu připravili právníci společnosti Prokonsumencki.pl. Internetový obchod www.vortexvr.cz dbá na práva spotřebitelů. Spotřebitel se nemůže vzdát práv, která mu přiznává zákon o právech spotřebitelů. Smluvní ustanovení, která jsou pro spotřebitele méně příznivá než ustanovení zákona o právech spotřebitelů, jsou neplatná a namísto nich se použijí ustanovení zákona o právech spotřebitelů. Účelem ustanovení těchto obchodních podmínek tedy není vyloučit nebo omezit jakákoli práva spotřebitele, která mu náleží podle kogentních ustanovení zákona, a případné pochybnosti je třeba vykládat ve prospěch spotřebitele. V případě jakéhokoli rozporu mezi ustanoveními těchto obchodních podmínek a výše uvedenými ustanoveními mají přednost a použijí se tato ustanovení.

1.    OBECNÁ USTANOVENÍ

1.1.      Internetový obchod, dostupný na internetové adrese www.vortexvr.cz, provozuje PRZEMYSŁAW WARDZYŃSKI, podnikající pod názvem VORTEX CONSULTING PRZEMYSŁAW DANIEL WARDZYŃSKI, zapsaný v Centrálním registru ekonomických činností a informací Polské republiky, vedeném ministrem hospodářství, s adresou podnikání a adresou pro doručování: ul. Patriotów 110/lok. 112B, 04-844 Varšava, NIP 5262261767, REGON 386084236, e-mailová adresa: support@vortexvr.cz, tel. č: (+48) 516 530 153.

1.2.      Tyto obchodní podmínky jsou určeny jak spotřebitelům, tak podnikatelům, kteří využívají internetový obchod, pokud není v konkrétním ustanovení obchodních podmínek uvedeno jinak.

1.3.      Správcem osobních údajů zpracovávaných v internetovém obchodě v souvislosti s plněním ustanovení těchto obchodních podmínek je prodávající. Osobní údaje jsou zpracovávány pro účely, po dobu a na základě důvodů a zásad uvedených v zásadách ochrany osobních údajů zveřejněných na internetových stránkách internetového obchodu. Zásady ochrany osobních údajů obsahují především zásady týkající se zpracování osobních údajů Správcem v Internetovém obchodě, včetně důvodů, účelů a doby zpracování osobních údajů a práv subjektů údajů, jakož i informace o používání cookies a analytických nástrojů v Internetovém obchodě. Používání Internetového obchodu, včetně provádění nákupů, je dobrovolné. Stejně tak je dobrovolné i související poskytnutí osobních údajů Zákazníkem nebo Klientem při využívání Internetového obchodu, s výjimkami uvedenými v zásadách ochrany osobních údajů (uzavření smlouvy a zákonné povinnosti Prodávajícího).

1.4.      Definice:

  • PRACOVNÍ DEN - jeden den od pondělí do pátku s výjimkou státních svátků.

  • REGISTRAČNÍ FORMULÁŘ - formulář dostupný v internetovém obchodě, který umožňuje vytvoření účtu.

  • OBJEDNACÍ FORMULÁŘ - elektronická služba, interaktivní formulář dostupný v Internetovém obchodě, který umožňuje Objednateli podat Objednávku, zejména přidáním Produktů do elektronického košíku a upřesněním podmínek Kupní smlouvy, včetně způsobu dodání a platby.

  • ZÁKAZNÍK - (1) fyzická osoba způsobilá k právním úkonům v plném rozsahu a v případech stanovených obecně závaznými právními předpisy též fyzická osoba s omezenou způsobilostí k právním úkonům; (2) právnická osoba; nebo (3) organizační složka bez právní subjektivity, které je právní způsobilost přiznána zákonem - která uzavřela nebo hodlá uzavřít s Prodávajícím Kupní smlouvu.

  • OBČANSKÝ ZÁKONÍK - zákon o občanském zákoníku ze dne 23. dubna 1964 (Sbírka zákonů 1964 č. 16, položka 93 ve znění pozdějších předpisů).

  • ÚČET - Elektronická služba, soubor prostředků v systému ICT Poskytovatele služeb, označený individuálním jménem (loginem) a heslem poskytnutým Zákazníkem, ve kterém jsou uloženy údaje poskytnuté Zákazníkem a informace o jím zadaných Objednávkách v Internetovém obchodě.

  • NEWSLETTER - elektronická služba, elektronická distribuční služba poskytovaná Poskytovatelem služby prostřednictvím e-mailu, která umožňuje všem Příjemcům služby, kteří ji využívají, automaticky dostávat od Poskytovatele služby cyklický obsah po sobě jdoucích vydání newsletteru obsahujícího informace o Výrobcích, novinkách a akcích v Internetovém obchodě.

  • VÝROBEK - movitá věc dostupná v Internetovém obchodě (včetně movité věci s digitálními prvky, tj. obsahující digitální obsah nebo digitální službu nebo s nimi spojená tak, že by absence digitálního obsahu nebo služby bránila jejímu řádnému fungování), která je předmětem Kupní smlouvy mezi Zákazníkem a Prodávajícím.

  • PŘEDPISY - tyto předpisy internetového obchodu.

  • INTERNETOVÝ OBCHOD - internetový obchod poskytovatele služeb dostupný na následující internetové adrese: vortexvr.cz.

  • PRODÁVAJÍCÍ; POSKYTOVATEL SLUŽEB - PRZEMYSŁAW WARDZYŃSKI provozující podnikatelskou činnost pod názvem VORTEX CONSULTING PRZEMYSŁAW DANIEL WARDZYŃSKI zapsaný v Centrálním registru podnikatelské činnosti a informací Polské republiky vedeném ministrem hospodářství, který má: adresu místa podnikání a adresu pro poskytování služeb: ul. Patriotów 110/lok. 112B, 04-844 Varšava, NIP 5262261767, REGON 386084236, e-mailová adresa: support@vortexvr.cz, tel. č: (+48) 516 530 153.

  • PRODEJNÍ SMLOUVA - kupní smlouva o prodeji výrobku uzavřená mezi zákazníkem a prodávajícím prostřednictvím internetového obchodu.

  • ELEKTRONICKÁ SLUŽBA - služba poskytovaná elektronicky Poskytovatelem služeb Zákazníkovi prostřednictvím Internetového obchodu.

  • UŽIVATEL - (1) fyzická osoba způsobilá k právním úkonům v plném rozsahu a v případech stanovených obecně závaznými právními předpisy také fyzická osoba s omezenou způsobilostí k právním úkonům; (2) právnická osoba nebo (3) organizační jednotka bez právní subjektivity, které je právní způsobilost přiznána zákonem, která využívá nebo hodlá využívat Elektronickou službu.

  • ZÁKON O SPOTŘEBITELSKÝCH PRÁVECH - zákon ze dne 30. května 2014 o právech spotřebitelů (Sbírka zákonů 2014, položka 827, ve znění pozdějších předpisů).

  • OBJEDNÁVKA - projev vůle zákazníka učiněný prostřednictvím objednávkového formuláře a směřující přímo k uzavření smlouvy o prodeji výrobku s prodávajícím.

2.    ELEKTRONICKÉ SLUŽBY V INTERNETOVÉM OBCHODĚ

2.1.      V internetovém obchodě jsou k dispozici následující elektronické služby: V e-shopu jsou k dispozici: Účet, Objednávkový formulář a Zpravodaj.

  • Účet - použití účtu je možné poté, co zákazník provede dva po sobě jdoucí kroky - (1) vyplní registrační formulář, (2) klikne na pole "Registrovat". V Registračním formuláři je nutné, aby Příjemce služby uvedl následující údaje Příjemce služby: jméno a příjmení, e-mailovou adresu a heslo. Účet lze vytvořit také zaškrtnutím příslušného políčka při zadávání Objednávky - účet je vytvořen ihned po zadání Objednávky.

    • Služba elektronického účtu je poskytována bezplatně po dobu neurčitou. Zákazník má možnost kdykoli a bez udání důvodu Účet zrušit (odstoupit od Účtu) zasláním příslušné žádosti Poskytovateli služby, zejména prostřednictvím e-mailu na adresu: support@vortexvr.cz nebo písemně na adresu: Patriotów 110/lok. 112B, 04-844 Varšava.

  • Objednávkový formulář - používání objednávkového formuláře začíná v okamžiku, kdy zákazník přidá první výrobek do elektronického nákupního košíku v internetovém obchodě. Objednávka je učiněna, když Zákazník provede celkem dva po sobě jdoucí kroky - (1) vyplnění Objednávkového formuláře a (2) kliknutí na políčko "Potvrdit nákup" na webové stránce Internetového obchodu po vyplnění Objednávkového formuláře. - do tohoto okamžiku je možné zadané údaje samostatně upravovat (za tímto účelem se řiďte zobrazenými zprávami a informacemi dostupnými na webových stránkách Internetového obchodu). V Objednávkovém formuláři je nutné, aby Zákazník uvedl následující údaje týkající se Zákazníka: jméno a příjmení/název společnosti, adresu (ulice, číslo domu/bytu, PSČ, město, stát), e-mailovou adresu, kontaktní telefonní číslo a údaje týkající se Kupní smlouvy: Údaje o Zákazníkovi: Výrobek(y), množství Výrobku(ů), místo a způsob dodání Výrobku(ů), způsob platby. V případě Zákazníků, kteří nejsou spotřebiteli, je nutné uvést také název společnosti a daňové identifikační číslo.

    • Elektronická služba objednávkového formuláře je poskytována bezplatně, je poskytována jednorázově a zaniká v okamžiku, kdy je jejím prostřednictvím zadána objednávka, nebo v okamžiku, kdy zákazník zadávání objednávek jejím prostřednictvím předem ukončí.

  • Newsletter - Newsletter je možné používat po zadání e-mailové adresy, na kterou má být zasíláno další vydání Newsletteru, v sekci "Newsletter" viditelné na webových stránkách internetového obchodu a po kliknutí na políčko "Přihlásit se k odběru". K odběru Newsletteru je možné se přihlásit také zaškrtnutím příslušného políčka při zadávání Objednávky - po zadání Objednávky se Zákazník přihlásí k odběru Newsletteru.

    • Elektronická služba Newsletter je poskytována bezplatně po dobu neurčitou. Zákazník má možnost se kdykoli a bez udání důvodu odhlásit z odběru Newsletteru (odhlášení z odběru Newsletteru), a to zasláním příslušné žádosti Poskytovateli služby, zejména e-mailem na adresu: support@vortexvr.cz nebo písemně na adresu: Patriotów 110/lok. 112B, 04-844 Varšava.

2.2.      Technické požadavky nezbytné pro práci se systémem ICT používaným poskytovatelem služeb: (1) počítač, notebook nebo jiné multimediální zařízení s přístupem k internetu; (2) přístup k elektronické poště; (3) webový prohlížeč v aktuální verzi: Mozilla Firefox; Internet Explorer; Opera; Google Chrome; Safari nebo Microsoft Edge; (4) doporučené minimální rozlišení obrazovky: (5) ve webovém prohlížeči povolit soubory cookie a Javascript.

2.3.      Klient je povinen používat Internetový obchod způsobem, který je v souladu se zákonem a dobrými mravy, s ohledem na osobní práva, autorská práva a duševní vlastnictví Poskytovatele služeb a třetích stran. Klient je povinen zadávat údaje v souladu se skutečností. Klientovi je zakázáno poskytovat protiprávní obsah.

2.4.      Postup pro podávání stížností týkajících se elektronických služeb je uveden v bodě. 6 Pravidel.

3.    PODMÍNKY PRO UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

3.1.      K uzavření kupní smlouvy mezi zákazníkem a prodávajícím dochází poté, co zákazník učiní objednávku prostřednictvím objednávkového formuláře v internetovém obchodě v souladu s bodem. 2.1.2 Obchodních podmínek.

3.2.      Cena Výrobku nebo odměna za Výrobek uvedená na webových stránkách Internetového obchodu je uvedena v polských zlotých a zahrnuje daně. O celkové ceně nebo odměně včetně daní, a pokud povaha Produktu neumožňuje v přiměřeném odhadu dřívější výpočet jejich výše - o způsobu, jakým budou vypočteny, jakož i o nákladech na dodání (včetně poplatků za dopravu, doručení nebo poštovní služby) a dalších nákladech, a pokud výši těchto poplatků nelze určit - o povinnosti je uhradit, je Zákazník informován na stránkách Internetového obchodu, a to i při zadávání Objednávky a v okamžiku projevu vůle Zákazníka být vázán Kupní smlouvou.

3.3.      Postup při uzavírání kupní smlouvy v internetovém obchodě pomocí objednávkového formuláře

  • K uzavření kupní smlouvy mezi zákazníkem a prodávajícím dochází poté, co zákazník učiní objednávku v internetovém obchodě v souladu s bodem. 2.1.2 Obchodních podmínek.

  • Po podání Objednávky Prodávající neprodleně potvrdí její přijetí a zároveň ji přijme kvyřízení. Potvrzení přijetí Objednávky a její přijetí k vyřízení je provedeno tak, že Prodávající zašle Zákazníkovi na e-mailovou adresu uvedenou Zákazníkem při zadávání Objednávky příslušnou e-mailovou zprávu, která obsahuje minimálně prohlášení Prodávajícího o přijetí Objednávky a jejím přijetí k vyřízení a potvrzení o uzavření Kupní smlouvy. Obdržením výše uvedené e-mailové zprávy Zákazníkem je Kupní smlouva mezi Zákazníkem a Prodávajícím uzavřena.

3.4.      Obsah uzavřené kupní smlouvy je zaznamenán, zabezpečen a zpřístupněn zákazníkovi (1) zpřístupněním těchto obchodních podmínek na webových stránkách internetového obchodu a (2) zasláním e-mailové zprávy uvedené v bodě. 3.3.2. Obchodních podmínek. Obsah Kupní smlouvy je dodatečně zaznamenán a zabezpečen v informačním systému Internetového obchodu Prodávajícího.

4.    ZPŮSOBY PLATBY A LHŮTY PRO PRODUKT

  • Platba v hotovosti na dobírku.
  • Platba bankovním převodem na bankovní účet Prodávajícího.
  • Elektronické platby a platby kreditní kartou prostřednictvím Shopify Payments (Visa, Mastercard, Maestro, ShopPay, GooglePay, ApplePay, PayPal.com a Klarna.com - možné aktuální platební metody jsou uvedeny na webových stránkách internetového obchodu v záložce Informace o platebních metodách a na webových stránkách https://www.shopify.com/payments, https://www.paypal.com/pl a https://www.klarna.com/pay-now. 
    • Úhrada elektronických plateb a transakcí platební kartou probíhá dle volby zákazníka prostřednictvím Shopify Payments, PayPal.com nebo Klarna.com. 
    • Elektronické platby a zpracování platebních karet provádí např:
      • Shopify.com - společnost Shopify Inc, 151 O'Connor Street, Ground floor, Ottawa, Ontario, K2P 2L8.
      • PayPal.com - společnost PayPal (Europe) S.a r.l. & Cie, S.C.A., 5th floor 22-24 Boulevard Royal, L-2449, Luxembourg.
      • Klarna.com - Klarna Bank AB (Klarna Bank AB (publ), se sídlem Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, zapsaná ve švédském obchodním rejstříku pod číslem 556737-0431).
    • Elektronické platby Mobile Pay, Google Pay, Apple Pay.
    • Splátky - platba je provedena v plné výši nebo částečně z prostředků půjčky od společnosti Klarna.com.

4.2.      Prodávající neumožňuje platbu v hotovosti při osobním odběru - pokud si zákazník zvolí jako způsob doručení osobní odběr, měl by použít platební metody dostupné v internetovém obchodě.

4.3.      Termín platby:

  • Pokud si Zákazník zvolí platbu bankovním převodem, elektronickou platbou nebo platební kartou, je povinen provést platbu do 7 kalendářních dnů od uzavření Kupní smlouvy.

  • Pokud si zákazník zvolí platbu na dobírku, je povinen provést platbu při dodání.

  • Pokud se zákazník rozhodne pro splátky, je povinen hradit splátky věřiteli, kterého si zvolil, v souladu s dohodnutým splátkovým kalendářem.

5.    NÁKLADY, ZPŮSOB A ČAS DODÁNÍ A VYZVEDNUTÍ PRODUKTU.

5.1.      Dodání výrobku zákazníkovi je zpoplatněno, pokud kupní smlouva nestanoví jinak. Náklady na dodání Produktu (včetně dopravy, doručení a poštovného) jsou Zákazníkovi uvedeny na webových stránkách Internetového obchodu v informační záložce týkající se nákladů na dodání a při zadávání Objednávky, včetně okamžiku projevu vůle Zákazníka být vázán Kupní smlouvou.

5.2.       Osobní odběr výrobku zákazníkem je bezplatný.

5.3.       Prodávající umožní zákazníkovi následující způsoby dodání nebo vyzvednutí Produktu:

  • Balíkovna Místo vyzvednutí (24 hodin denně)
  • PPL® Dodávka domů (24-48h)
  • PPL® Parcelbox (24-48h)
  • PPL® Parcelshop (24-48h
  • WE|DO BOX (24-48h)
  • WE|DO POINT (24-48h)
  • WE|DO Home Delivery (24-28h)
  • Česká pošta Home delivery (24-28h)
  • DHL® Parcel E-commerce (2 dny)
  • UPS® Express Saver - (1 den)
  • UPS® Standard - (2-3 dny)

5.4.      Lhůta pro dodání Produktu Zákazníkovi je maximálně 10 pracovních dnů, pokud není v popisu Produktu nebo během procesu Objednávky uvedena lhůta kratší. V případě Produktů s různými dodacími lhůtami je dodací lhůtou nejdelší z uvedených lhůt, která však nesmí překročit 10 Pracovních dnů. Počátek lhůty pro dodání Produktu Zákazníkovi se počítá následovně:

  • Pokud si zákazník zvolí platbu bankovním převodem, elektronickou platbou nebo platební kartou - ode dne připsání částky na bankovní účet prodávajícího nebo na zúčtovací účet.

  • Pokud si zákazník zvolí platbu na dobírku - ode dne uzavření kupní smlouvy.

  • V případě, že Zákazník zvolí splátkový systém - ode dne oznámení věřitele Prodávajícímu o uzavření smlouvy o úvěru se Zákazníkem, nejpozději však ode dne připsání peněžních prostředků z úvěru poskytnutého Zákazníkovi na bankovní účet Prodávajícího.

5.5.      Lhůta pro připravenost Produktu k vyzvednutí Zákazníkem - Pokud se Zákazník rozhodne pro osobní vyzvednutí Produktu, musí být Produkt připraven k vyzvednutí Zákazníkem do 1 pracovního dne, pokud není v popisu Produktu nebo během procesu Objednávky uvedena kratší lhůta. V případě Produktů s různými termíny připravenosti k odběru se za termín připravenosti k odběru považuje nejdelší uvedený termín, který však nesmí být delší než 1 Pracovní den. O připravenosti Produktu k odběru bude Zákazník Prodávajícím dodatečně informován. Počátek lhůty pro připravenost Produktu k odběru Zákazníkem se počítá následovně:

  • Pokud si zákazník zvolí platbu bankovním převodem, elektronickou platbou nebo platební kartou - ode dne připsání částky na bankovní účet prodávajícího nebo na zúčtovací účet.

  • V případě, že Zákazník zvolí splátkový systém - ode dne oznámení věřitele Prodávajícímu o uzavření smlouvy o úvěru se Zákazníkem, nejpozději však ode dne připsání peněžních prostředků z úvěru poskytnutého Zákazníkovi na bankovní účet Prodávajícího.

6.    POSTUP PRO VYŘIZOVÁNÍ STÍŽNOSTÍ

6.1.      Tento článek 6 obchodních podmínek stanoví postup pro vyřizování stížností společný pro všechny stížnosti podané prodávajícímu, zejména stížnosti týkající se produktů, kupních smluv, elektronických služeb a dalších stížností souvisejících s provozem prodávajícího nebo internetového obchodu.

6.2.      Stížnost lze podat například:

  • elektronicky e-mailem na adresu: support@vortexvr.cz.

6.3.      Zaslání nebo vrácení výrobku v rámci reklamace lze provést na uvedené adrese: Vratimovská 681/80, 71900 Ostrava – Kunčice.

6.4.      V popisu stížnosti se doporučuje uvést: (1) informace a okolnosti týkající se předmětu reklamace, zejména povahu a datum vzniku nesrovnalosti nebo nesouladu se smlouvou; (2) požadavek na způsob uvedení reklamace do souladu se smlouvou nebo prohlášení o snížení ceny či odstoupení od smlouvy nebo jiný nárok; a (3) kontaktní údaje stěžovatele - usnadní a urychlí to vyřízení reklamace. Požadavky uvedené v předchozí větě mají pouze formu doporučení a nemají vliv na účinnost stížností podaných bez doporučeného popisu stížnosti.

6.5.      Pokud se v průběhu vyřizování stížnosti změní kontaktní údaje uvedené stěžovatelem, je stěžovatel povinen tuto skutečnost oznámit prodávajícímu.

6.6.      Stěžovatel může přiložit důkazy (např. fotografie, dokumenty nebo výrobek) týkající se předmětu stížnosti. Prodávající může rovněž požádat stěžovatele o poskytnutí dalších informací nebo zaslání důkazů (např. fotografií), pokud to prodávajícímu usnadní a urychlí prošetření stížnosti.

6.7.      Prodávající na stížnost odpoví neprodleně, nejpozději však do 14 kalendářních dnů od jejího obdržení.

6.8.      Základ a rozsah zákonné odpovědnosti prodávajícího je stanoven obecně platnými právními předpisy, zejména občanským zákoníkem, zákonem o právech spotřebitelů a zákonem o poskytování elektronických služeb ze dne 18. července 2002 (sbírka zákonů č. 144, položka 1204 v platném znění). Další informace týkající se zákonem stanovené odpovědnosti Prodávajícího za soulad Produktu s Kupní smlouvou jsou uvedeny níže:

  • V případě reklamace Produktu - movité věci - zakoupeného Zákazníkem na základě Kupní smlouvy uzavřené s Prodávajícím do 31. 12. 2022, se postupuje podle ustanovení Občanského zákoníku ve znění účinném do 31. 12. 2022, zejména § 556-576 Občanského zákoníku. Tato ustanovení vymezují zejména základ a rozsah odpovědnosti Prodávajícího vůči Zákazníkovi v případě, že prodaný Produkt má fyzickou nebo právní vadu (záruku). Dle § 558 odst. 1 občanského zákoníku je vyloučena záruční odpovědnost Prodávajícího za zakoupený Produkt dle předchozí věty vůči Zákazníkovi, který není spotřebitelem.

  • V případě reklamace Produktu - movité věci (včetně movité věci s digitálními prvky), avšak s výjimkou movité věci, která slouží pouze jako nosič digitálního obsahu - zakoupeného Zákazníkem na základě Kupní smlouvy uzavřené s Prodávajícím od ledna 2023, se postupuje podle ustanovení Zákona o právech spotřebitelů ve znění účinném od 1. ledna 2023, zejména podle § 43a - 43g Zákona o právech spotřebitelů. Tato ustanovení určují zejména základ a rozsah odpovědnosti Prodávajícího vůči spotřebiteli, pokud Výrobek není v souladu s Kupní smlouvou.

6.9.      Kromě zákonné odpovědnosti může být na výrobek poskytnuta záruka - jedná se o smluvní (dodatečnou) odpovědnost a lze ji uplatnit, pokud se na daný výrobek vztahuje záruka. Záruku může poskytnout i jiný subjekt než Prodávající (např. výrobce nebo distributor). Podrobné podmínky odpovědnosti ze záruky, včetně údajů o subjektu odpovědném za realizaci záruky a subjektu oprávněném k jejímu uplatnění, jsou k dispozici v popisu záruky, např. v záručním listu nebo na jiném místě týkajícím se poskytnutí záruky. Prodávající upozorňuje, že v případě nesouladu výrobku se smlouvou má zákazník právo na právní prostředky nápravy ze strany a na náklady prodávajícího a že záruka nemá na tyto prostředky nápravy vliv.

6.10.    Ustanovení bodu 6.8.2. Obchodních podmínek o spotřebiteli se vztahuje i na zákazníka, který je fyzickou osobou a uzavírá smlouvu přímo související s jeho podnikatelskou činností, pokud z obsahu takové smlouvy vyplývá, že pro takovou osobu nemá profesionální povahu, vyplývající zejména z předmětu její podnikatelské činnosti zpřístupněného na základě ustanovení o Centrální evidenci a informacích o podnikatelské činnosti.

7.    MIMOSOUDNÍ ŘÍZENÍ O STÍŽNOSTECH A OPRAVNÝCH PROSTŘEDCÍCH A PRAVIDLA PŘÍSTUPU K TĚMTO ŘÍZENÍM.

7.1.      Mezi metody mimosoudního řešení sporů patří (1) umožnění sblížení stanovisek stran, např. prostřednictvím mediace; (2) navržení řešení sporu, např. prostřednictvím smírčího řízení; a (3) vyřešení sporu a uložení řešení stranám, např. prostřednictvím rozhodčího řízení (smírčího soudu). Podrobné informace o možnosti zákazníka, který je spotřebitelem, využít mimosoudních způsobů řešení stížností a uplatnění nároků, pravidla přístupu k těmto postupům a přívětivý vyhledávač subjektů zabývajících se smírným řešením sporů jsou k dispozici na internetových stránkách ÚOHS na adrese: https://polubowne.uokik.gov.pl/.

7.2.      U předsedy Úřadu pro hospodářskou soutěž a ochranu spotřebitele je zřízeno kontaktní místo, jehož úkolem je mimo jiné poskytovat spotřebitelům informace o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů. Spotřebitelé se mohou na toto místo obrátit: (1) telefonicky - na čísle 22 55 60 332 nebo 22 55 60 333; (2) e-mailem - zasláním zprávy na adresu: kontakt.adr@uokik.gov.pl nebo (3) písemně nebo osobně - v sídle Úřadu na adrese Plac Powstańców Warszawy 1 ve Varšavě (00-030).

7.3.      Spotřebitel má k dispozici následující příklady mimosoudních postupů pro podávání stížností a zjednávání nápravy: (1) návrh na řešení sporu u stálého smírčího spotřebitelského soudu; (2) návrh na mimosoudní řešení sporu u zemského inspektora obchodní inspekce; nebo (3) pomoc okresního (městského) spotřebitelského ombudsmana nebo společenské organizace, jejíž statutární úkoly zahrnují ochranu spotřebitele (např. Federace spotřebitelů, Sdružení polských spotřebitelů). Poradenství je poskytováno mimo jiné e-mailem na adrese porady@dlakonsumentow.pl a na telefonní lince pro spotřebitele 801 440 220 (linka je v provozu v pracovní dny od 8:00 do 18:00 hodin, hovorné dle tarifu operátora).

7.4.      Platforma pro online řešení sporů mezi spotřebiteli a obchodníky na úrovni EU (platforma ODR) je k dispozici na adrese http://ec.europa.eu/odr. Platforma ODR je interaktivní a vícejazyčná internetová stránka s jednotným kontaktním místem pro spotřebitele a obchodníky, kteří hledají mimosoudní řešení sporu týkajícího se smluvních závazků vyplývajících z kupní smlouvy nebo smlouvy o poskytování služeb online (více informací naleznete na internetových stránkách samotné platformy nebo na internetové adrese Úřadu pro hospodářskou soutěž a ochranu spotřebitele: https://polubowne.uokik.gov.pl/platforma-odr,161,pl.html).

8.    PRÁVO NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

8.1.      Spotřebitel, který uzavřel smlouvu na dálku, může do 14 kalendářních dnů od smlouvy odstoupit bez udání důvodu a bez vynaložení nákladů, s výjimkou nákladů uvedených v bodě. 8.8 Pravidel. K dodržení lhůty postačí zaslání prohlášení před jejím uplynutím. Prohlášení o odstoupení lze učinit např:

  • písemně na tuto adresu: Patriotów 110/lok. 112B, 04-844 Varšava;

  • elektronicky e-mailem na adresu: support@vortexvr.cz.

8.2.      Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy je uveden v příloze 2 zákona o právech spotřebitelů a je navíc k dispozici v bodě. 13 Nařízení. Spotřebitel může vzorový formulář použít, není to však povinné.

8.3.      Začne běžet lhůta pro odstoupení od smlouvy:

  • u smlouvy, v rámci jejíhož plnění prodávající dodává výrobek a je povinen převést jeho vlastnictví (např. kupní smlouva) - od převzetí výrobku spotřebitelem nebo jím určenou třetí osobou odlišnou od dopravce, a v případě smlouvy, která: (1) zahrnuje řadu Výrobků, které jsou dodávány samostatně, po dávkách nebo po částech - od převzetí posledního Výrobku, dávky nebo části, nebo (2) zahrnuje pravidelné dodávky Výrobků na dobu určitou - od převzetí prvního Výrobku;

  • u ostatních smluv ode dne uzavření smlouvy.

8.4.      V případě odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku se smlouva považuje za neuzavřenou.

8.5.      Prodávající je povinen neprodleně, nejpozději do 14 kalendářních dnů ode dne doručení prohlášení spotřebitele o odstoupení od smlouvy, vrátit spotřebiteli všechny platby uhrazené spotřebitelem, včetně nákladů na dodání Výrobku (s výjimkou dodatečných nákladů vyplývajících ze způsobu dodání zvoleného spotřebitelem, který je jiný než nejlevnější běžný způsob dodání dostupný v internetovém obchodě). Prodávající vrátí platbu stejným způsobem platby, jaký použil spotřebitel, pokud spotřebitel výslovně nesouhlasil s jiným způsobem vrácení platby, který pro spotřebitele nepředstavuje žádné náklady. Pokud Prodávající nenabídl spotřebiteli, že si Výrobek vyzvedne sám, může Prodávající zadržet vrácení platby přijaté od spotřebitele, dokud neobdrží Výrobek zpět nebo dokud spotřebitel nepředloží doklad o jeho vrácení, podle toho, která událost nastane dříve.

8.6.      Spotřebitel je povinen neprodleně, nejpozději do 14 kalendářních dnů ode dne odstoupení od smlouvy, vrátit výrobek prodávajícímu nebo jej předat osobě pověřené prodávajícím k jeho převzetí, ledaže prodávající nabídl, že si výrobek vyzvedne sám. Pro dodržení lhůty postačí zaslat Výrobek zpět před uplynutím doby jeho použitelnosti. Spotřebitel může Výrobek vrátit na adresu: Vratimovská 681/80, 71900 Ostrava – Kunčice.

8.7.      Spotřebitel odpovídá za jakékoli snížení hodnoty výrobku v důsledku jeho používání nad rámec toho, co je nezbytné pro zjištění povahy, vlastností a fungování výrobku.

8.8.      Případné náklady spojené s odstoupením od smlouvy, které je spotřebitel povinen nést:

  • Pokud si spotřebitel zvolil jiný způsob dodání Produktu než nejlevnější běžný způsob dodání dostupný v Internetovém obchodě, není Prodávající povinen nahradit spotřebiteli žádné dodatečné náklady, které mu vzniknou.

  • Spotřebitel nese přímé náklady na vrácení výrobku.

  • V případě výrobku, který je službou, jejíž poskytování bylo zahájeno - na výslovnou žádost spotřebitele - před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, je spotřebitel, který uplatní své právo na odstoupení od smlouvy po podání takové žádosti, povinen zaplatit za plnění poskytnuté do odstoupení od smlouvy. Částka k úhradě se vypočítá v poměru k tomu, co bylo poskytnuto, s přihlédnutím k ceně nebo odměně sjednané ve smlouvě. Je-li cena nebo odměna nepřiměřeně vysoká, je základem pro výpočet této částky tržní hodnota plnění.

8.9.      Právo spotřebitele odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku se nevztahuje na smlouvy uzavřené na dálku:

  • (1) za poskytnutí služby, za kterou je spotřebitel povinen zaplatit cenu, pokud prodávající provedl službu v plném rozsahu s výslovným a předchozím souhlasem spotřebitele, který byl před poskytnutím služby prodávajícím informován o tom, že po provedení služby prodávajícím ztrácí právo na odstoupení od smlouvy, a vzal to na vědomí; (2) kdy cena nebo odměna závisí na výkyvech na finančním trhu, které prodávající nemůže ovlivnit a které mohou nastat před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; (3) kdy je předmětem plnění neprefabrikovaný výrobek vyrobený podle specifikace spotřebitele nebo sloužící k uspokojení jeho individuálních potřeb; (4) kdy předmětem plnění je výrobek, který se rychle kazí nebo má krátkou dobu trvanlivosti; (5) kdy předmětem plnění je výrobek dodávaný v uzavřeném obalu, který nelze po otevření ze zdravotních nebo hygienických důvodů vrátit, pokud byl obal po dodání otevřen; (6) v nichž jsou předmětem plnění Výrobky, které jsou po dodání vzhledem ke své povaze neoddělitelně spojeny s jinými věcmi; (7) v nichž jsou předmětem plnění alkoholické nápoje, jejichž cena byla sjednána při uzavření Kupní smlouvy, k jejichž dodání může dojít až po 30 dnech a jejichž hodnota závisí na výkyvech na trhu, které Prodávající nemůže ovlivnit; (8) u nichž spotřebitel výslovně požádal, aby k němu prodávající přijel za účelem provedení neodkladné opravy nebo údržby; pokud prodávající poskytne jiné než spotřebitelem požadované dodatečné služby nebo dodá jiné výrobky než náhradní díly nezbytné pro provedení opravy nebo údržby, má spotřebitel právo od smlouvy ohledně dodatečných služeb nebo výrobků odstoupit; (9) je-li předmětem plnění zvuková nebo obrazová nahrávka nebo počítačový software dodaný v uzavřeném obalu, pokud byl obal po dodání otevřen; (10) na dodávku novin, periodik nebo časopisů, s výjimkou smlouvy o předplatném; (11) uzavřené formou veřejné dražby; (12) na poskytnutí ubytování k jiným než obytným účelům, přepravu zboží, pronájem automobilů, stravování, služby spojené s volným časem, zábavou, sportem nebo kulturními akcemi, pokud je ve smlouvě uvedeno datum nebo doba poskytnutí služby; (13) pro poskytování digitálního obsahu nedodávaného na hmotném nosiči, za který je spotřebitel povinen zaplatit cenu, pokud prodávající zahájil plnění s výslovným a předchozím souhlasem spotřebitele, který byl před poskytnutím služby prodávajícím informován o tom, že po poskytnutí služby prodávajícím a jejím uznání ztrácí právo na odstoupení od smlouvy, a prodávající poskytl spotřebiteli potvrzení uvedené v čl. 5 odst. 1 písm. a) a b). 15 odst. 1 a 2 nebo § 21 odst. 1 zákona o právech spotřebitelů; (14) o poskytnutí služby, za kterou je spotřebitel povinen zaplatit cenu, v případě, že spotřebitel výslovně požádal prodávajícího, aby se dostavil k opravě do domácnosti spotřebitele, a služba již byla s výslovným a předchozím souhlasem spotřebitele zcela provedena.

8.10.    Ustanovení obsažená v tomto článku 8 obchodních podmínek týkající se spotřebitele se od 1. ledna 2021 a pro smlouvy uzavřené od tohoto data použijí i na zákazníka nebo klienta, který je fyzickou osobou uzavírající smlouvu přímo související s její podnikatelskou činností, pokud z obsahu této smlouvy vyplývá, že pro tuto osobu nemá profesionální povahu, vyplývající zejména z předmětu její podnikatelské činnosti, zpřístupněné na základě ustanovení o Centrální evidenci a informacích o podnikatelské činnosti.

9.    USTANOVENÍ TÝKAJÍCÍ SE OBCHODNÍKŮ

9.1.      Tento článek 9 obchodních podmínek a všechna ustanovení v něm obsažená jsou určena, a tudíž závazná pouze pro zákazníka nebo příjemce služby, který není spotřebitelem. Dále od 1. ledna 2021 a pro smlouvy uzavřené od tohoto data platí, že tento bod Obchodních podmínek a všechna ustanovení v něm obsažená nejsou určena, a tedy ani závazná, pro Zákazníka nebo Příjemce služby, který je fyzickou osobou uzavírající smlouvu přímo související s jeho podnikatelskou činností, pokud z obsahu této smlouvy vyplývá, že pro tuto osobu nemá profesionální charakter, vyplývající zejména z předmětu její podnikatelské činnosti, zpřístupněného na základě ustanovení o Centrální evidenci a informacích o podnikatelské činnosti, ledaže by použití ustanovení obsažených v tomto bodě Obchodních podmínek nebylo pro tyto osoby zakázáno.

9.2.      Prodávající má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 kalendářních dnů ode dne jejího uzavření. Odstoupení od Kupní smlouvy v tomto případě může být uskutečněno bez udání důvodu a nezakládá žádné nároky Zákazníka vůči Prodávajícímu.

9.3.      Záruční odpovědnost prodávajícího za výrobek nebo za nesoulad výrobku s kupní smlouvou je vyloučena.

9.4.      Prodávající odpoví na stížnost do 30 kalendářních dnů od jejího obdržení.

9.5.      Prodávající má právo omezit dostupné způsoby platby, včetně požadavku na částečnou nebo úplnou platbu předem, a to bez ohledu na způsob platby zvolený zákazníkem a skutečnost uzavření kupní smlouvy.

9.6.      Poskytovatel služeb může smlouvu o poskytování elektronických služeb vypovědět s okamžitou platností a bez udání důvodu zasláním příslušného prohlášení příjemci služeb.

9.7.      Odpovědnost poskytovatele služeb/prodávajícího vůči zákazníkovi/zákazníkovi je bez ohledu na právní základ omezena - jak v rámci jedné pohledávky, tak i pro všechny pohledávky celkem - na výši zaplacené ceny a nákladů na dodání podle kupní smlouvy, nejvýše však na částku tisíc zlotých. Omezení částky uvedené v předchozí větě se vztahuje na všechny nároky Zákazníka/Objednatele vůči Poskytovateli služeb/Prodávajícímu, a to i v případě, že Kupní smlouva není uzavřena nebo s Kupní smlouvou nesouvisí. Poskytovatel služeb/prodejce odpovídá příjemci služeb/zákazníkovi pouze za typické škody předvídatelné v době uzavření smlouvy a neodpovídá za ušlý zisk. Prodávající rovněž neodpovídá za případné zpoždění přepravy zásilky.

9.8.      Veškeré spory vzniklé mezi prodávajícím/poskytovatelem služeb a zákazníkem/poskytovatelem služeb budou předloženy soudu příslušnému podle sídla prodávajícího/poskytovatele služeb.

10.  RECENZE PRODUKTŮ

10.1.    Prodávající umožňuje svým zákazníkům vydávat a zpřístupňovat stanoviska k produktům a internetovému obchodu za podmínek uvedených v této části obchodních podmínek.

10.2.    Zákazník může vyjádřit svůj názor na výrobek nebo na internetový obchod prostřednictvím formuláře pro zpětnou vazbu. Tento formulář může být zpřístupněn přímo na webových stránkách Internetového obchodu (včetně externího widgetu) nebo může být zpřístupněn prostřednictvím individuálního odkazu, který Zákazník obdrží po nákupu na jím uvedenou e-mailovou adresu. Při přidávání názoru může Zákazník přidat také grafické hodnocení nebo obrázek Produktu - pokud je taková možnost ve formuláři pro přidání názoru k dispozici.

10.3.    Posudek na výrobek může být vydán pouze na výrobky skutečně zakoupené v internetovém obchodě prodávajícího a zákazníkem, který zakoupil posuzovaný výrobek. Je zakázáno uzavírat fiktivní nebo předstírané Kupní smlouvy za účelem vydání stanoviska k Produktu. Posudek na Internetový obchod může vydat osoba, která je Zákazníkem Internetového obchodu.

10.4.    Přidávání názorů klientů nesmí být použito k nezákonným činnostem, zejména k činnostem, které představují nekalou soutěž, nebo k činnostem, které porušují osobnostní práva, práva duševního vlastnictví nebo jiná práva prodávajícího nebo třetích stran. Při přidávání názoru je Zákazník povinen jednat v souladu se zákonem, těmito Obchodními podmínkami a dobrými mravy.

10.5.    Názory mohou být zpřístupněny přímo na webových stránkách internetového obchodu (např. u daného Produktu) nebo na externí službě pro sběr názorů, se kterou Prodávající spolupracuje a na kterou je na webových stránkách internetového obchodu odkazováno (včetně externího widgetu umístěného na webových stránkách internetového obchodu).

10.6.    Prodávající zajistí, aby zveřejněné recenze produktů pocházely od jeho zákazníků, kteří si daný produkt zakoupili. Za tímto účelem Prodávající podnikne následující kroky k ověření, že recenze pocházejí od jeho Zákazníků:

  • Zveřejnění stanoviska vydaného prostřednictvím formuláře dostupného přímo na internetových stránkách internetového obchodu vyžaduje předchozí ověření poskytovatelem služeb. Ověření spočívá v kontrole souladu posudku s těmito obchodními podmínkami, zejména v kontrole, zda je osoba vydávající posudek klientem Internetového obchodu - v tomto případě Prodávající kontroluje, zda tato osoba provedla nákup v Internetovém obchodě, a v případě posudku na Produkt Prodávající navíc kontroluje, zda tato osoba zakoupila posuzovaný Produkt. Ověření probíhá bez zbytečného odkladu.

  • Prodávající zasílá svým Zákazníkům (a to i prostřednictvím externí služby zpětné vazby, se kterou spolupracuje) individuální odkaz na e-mailovou adresu, kterou Zákazník uvedl při nákupu - přístup k formuláři zpětné vazby je tak umožněn pouze Zákazníkovi, který Produkt zakoupil v Internetovém obchodě.

  • V případě pochybností Prodávajícího nebo námitek adresovaných Prodávajícímu jinými Zákazníky nebo třetími stranami ohledně toho, zda daný názor pochází od Zákazníka nebo zda daný Zákazník zakoupil daný Produkt, si Prodávající vyhrazuje právo kontaktovat autora názoru za účelem objasnění a potvrzení, že je skutečně Zákazníkem Internetového obchodu nebo zakoupil recenzovaný Produkt.

10.7.    Jakékoli připomínky, odvolání proti ověření stanoviska nebo námitky, zda dané stanovisko pochází od zákazníka nebo zda si daný zákazník zakoupil daný výrobek, lze podat způsobem obdobným reklamačnímu řízení uvedenému v oddíle 6 obchodních podmínek.

10.8.    Prodávající nezveřejní ani nezajistí, aby jiná osoba zveřejnila nepravdivé názory nebo doporučení zákazníků, a nezkreslí názory nebo doporučení zákazníků za účelem propagace svých produktů. Prodávající poskytuje jak pozitivní, tak negativní recenze. Prodávající neposkytuje sponzorované recenze.

11.  ZPRACOVÁNÍ ODPADNÍCH ELEKTRICKÝCH A ELEKTRONICKÝCH ZAŘÍZENÍ

11.1.    Tento oddíl 11 nařízení a všechna ustanovení v něm obsažená mají za cíl splnit informační povinnosti distributorů zařízení ve smyslu čl. 4 odst. 2 zákona o odpadních elektrických a elektronických zařízeních ze dne 11. září 2015 (sbírka zákonů z roku 2015, položka 1688, v platném znění).

11.2.    Je zakázáno ukládat odpadní elektrická a elektronická zařízení (označená symbolem tříděného sběru) společně s ostatním odpadem. Držitel odpadních zařízení z domácností je povinen je odevzdat osobě provádějící sběr odpadních zařízení nebo subjektu oprávněnému ke sběru odpadních zařízení.

11.3.    Prodejce je povinen bezplatně převzít zpět odpadní zařízení z domácností na svých prodejních místech, pokud se jedná o zařízení stejného typu a plní stejné funkce jako prodané zařízení.

11.4.    Při dodání vybavení domácnosti zákazníkovi je prodávající povinen použité vybavení domácnosti bezplatně odebrat v místě dodání tohoto vybavení, pokud je použité vybavení stejného typu a plní stejné funkce jako dodané vybavení. Přání předat Prodávajícímu použité vybavení ve výše uvedeném případě je možné oznámit v poznámkách pro Prodávajícího při zadávání Objednávky a v elektronické podobě e-mailem na adresu: support@vortexvr.cz bezprostředně po zadání Objednávky Zákazníkem.

11.5.    Zákazník má možnost vrátit použité vybavení pro domácnost, jehož vnější rozměry nepřesahují 25 cm, v kterékoli prodejně s prodejní plochou nejméně 400 m2, která je určena pro prodej vybavení pro domácnost, aniž by musel kupovat nové vybavení.

11.6.    Prodávající může přijetí odmítnout:

  • odpadní zařízení, které v důsledku svého znečištění představuje riziko pro zdraví nebo život osob, které odpadní zařízení přijímají, a

  • nekompletní odpadní zařízení a díly z odpadních zařízení, jejichž sběr je zakázán v souladu s čl. 35 odst. 1 zákona o odpadních elektrických a elektronických zařízeních ze dne 11. září 2015 (sbírka zákonů z roku 2015, položka 1688, v platném znění).

11.7.    Ve výše uvedených případech může zákazník odevzdat použité zařízení na příslušném sběrném místě odpadních zařízení nebo provozovateli manipulačního/zpracovatelského zařízení.

11.8.    Příklady sběrných míst odpadového zařízení ve Varšavě:

  • Sběrné místo tříděného odpadu (PSZOK) na ulici Płytowa 1, 03-046 Varšava (Białołęka).

  • Sběrné místo tříděného odpadu (PSZOK) na adrese Zawodzie 1, 02-981 Varšava (Mokotow).

11.9.    Informace o všech místech zpětného odběru odpadních zařízení v celé zemi jsou k dispozici pomocí vyhledávače ve státním registru subjektů - BDO na internetové adrese: https://rejestr-bdo.mos.gov.pl/Registry/Index?pageNumber=1&placeType=residenceOrBusinessAddress&t=1675268278907&tables=ActivityScope4Table2.

12.  ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

12.1.    Smlouvy uzavřené prostřednictvím internetového obchodu se uzavírají v polském jazyce.

12.2.    Změna jednacího řádu:

  • Poskytovatel služby si vyhrazuje právo změnit tyto podmínky z důležitých důvodů, tj: změny právních předpisů; změny způsobů nebo termínů plateb či doručování, které podléhají zákonným nebo regulatorním povinnostem; změny rozsahu nebo formy poskytovaných Elektronických služeb; přidání nových Elektronických služeb; nutnost čelit nepředvídané a bezprostřední hrozbě související s ochranou Internetového obchodu, včetně Elektronických služeb a Příjemců služeb/Zákazníků před podvody, malwarem, spamem, únikem dat nebo jinými hrozbami kybernetické bezpečnosti - v rozsahu, v jakém tyto změny ovlivňují provádění těchto Podmínek.

  • Oznámení o navrhovaných změnách musí být zasláno nejméně 15 dní před datem účinnosti těchto změn, přičemž změna může být provedena bez dodržení 15denní lhůty, pokud poskytovatel služeb: (1) podléhá zákonné nebo regulační povinnosti, na základě které je povinen změnit své Obchodní podmínky takovým způsobem, že není schopen dodržet 15denní lhůtu pro oznámení; nebo (2) musí výjimečně změnit své Obchodní podmínky, aby řešil nepředvídanou a bezprostřední hrozbu související s ochranou Internetového obchodu, včetně Elektronických služeb a Příjemců služeb/Zákazníků před podvody, malwarem, spamem, narušením bezpečnosti dat nebo jinými hrozbami kybernetické bezpečnosti. V posledních dvou případech uvedených v předchozí větě dojde k provedení změn s okamžitou účinností, pokud není možná nebo nutná delší doba provedení, což Poskytovatel služeb vždy oznámí.

  • V případě smluv trvalé povahy (např. poskytování elektronické služby - účtu) má zákazník právo vypovědět smlouvu s poskytovatelem služeb před uplynutím lhůty pro oznámení navrhovaných změn. Taková výpověď nabývá účinnosti do 15 dnů od doručení oznámení. V případě trvající smlouvy jsou změněné obchodní podmínky pro příjemce služby závazné, pokud byl příjemce služby o změnách řádně informován v souladu s oznamovací lhůtou před jejich provedením a v této lhůtě smlouvu nevypověděl. Příjemce služeb může navíc kdykoli po obdržení oznámení o změnách akceptovat prováděné změny a vzdát se tak pokračování lhůty pro oznámení. V případě uzavření smlouvy jiné povahy než smlouvy pokračovací se změny obchodních podmínek nijak nedotýkají práv, která Příjemce služeb nabyl přede dnem účinnosti změn obchodních podmínek, zejména se změny obchodních podmínek nedotýkají již zadaných nebo podaných Objednávek a uzavřených, uzavřených nebo plněných Kupních smluv.

  • Pokud by změna smluvních podmínek vedla k zavedení nových poplatků nebo ke zvýšení stávajících poplatků, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit.

12.3.    Záležitosti, které nejsou upraveny těmito podmínkami, se řídí obecně platnými ustanoveními polského práva, zejména: Občanský zákoník, zákon o poskytování elektronických služeb ze dne 18. července 2002 (Sbírka zákonů 2002 č. 144, položka 1204 ve znění pozdějších předpisů), zákon o právech spotřebitelů a další příslušná ustanovení obecně platných právních předpisů.

12.4.    Tyto obchodní podmínky nevylučují ustanovení platná v zemi obvyklého bydliště spotřebitele, který uzavírá smlouvu s poskytovatelem služeb/prodejcem, která nelze smluvně vyloučit. Poskytovatel služeb/prodejce v takovém případě zaručuje spotřebiteli ochranu, kterou mu poskytuje na základě ustanovení, která nelze smluvně vyloučit.

13.  VZOROVÝ FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
(PŘÍLOHA 2 ZÁKONA O PRÁVECH SPOTŘEBITELŮ)


Vzor formuláře pro odstoupení od smlouvy

(tento formulář je třeba vyplnit a odeslat pouze v případě, že si přejete odstoupit od smlouvy)

- Adresát:

Paxy - Vortex Virtual Reality
ul. Vratimovská 681/80
71900 Ostrava - Kunčice

www.vortexvr.cz
support@vortexvr.cz

- Já/my(*) tímto oznamuji(*), že odstupuji(*) od smlouvy o prodeji následujícího zboží(*) od smlouvy o dodávce následujícího zboží(*) od smlouvy o poskytování následujícího zboží(*)/od smlouvy o poskytování následující služby(*).

- Datum uzavření smlouvy(*)/převzetí(*)

- Jméno spotřebitele (spotřebitelů)

- Adresa spotřebitele (spotřebitelů)

- Podpis spotřebitele (spotřebitelů) (pouze pokud je formulář zasílán v papírové podobě)

- Datum

(*) Nehodící se škrtněte.