Váš nákupní košíkZavřít

Váš nákupní košík je momentálně prázdný.

Přihlásit se Zavřít

Reklamace a záruka

1 Stížnost


1.1 Zákazníci, kteří chtějí reklamovat vady objednaného zboží, musí kontaktovat společnost VortexVR prostřednictvím zákaznického servisu na e-mailové adrese support@vortexvr.cz do tří let, vždy však co nejdříve po zjištění vady.

 

1.2 Pokud společnost VortexVR zjistí, že zboží je vadné a vada není způsobena žádnou okolností na straně zákazníka, odstraní společnost VortexVR na vlastní náklady vadu zboží nebo vymění zboží za nové. V případě oprávněné reklamace uhradí společnost VortexVR náklady na vrácení zboží.

 

Pokud odešlete svůj produkt některému ze servisních partnerů společnosti VortexVR.cz nebo pokud společnost VortexVR.cz předá váš produkt servisnímu partnerovi, může vás tento servisní partner kontaktovat přímo jako zákazníka.
 

2 Záruka


2.1 Na naše výrobky se vztahují záruky, které nám poskytují výrobci nebo dodavatelé. Smyslem je především oprava, pokud se váš výrobek porouchá. Pokud výrobek nelze opravit, bude vyměněn za rovnocenný výrobek. Jako zákazník nemůžete u společnosti VortexVR uplatnit žádnou další záruku na produkt. Záruka se přenáší na případného kupujícího z druhé ruky, což znamená, že vy, kteří jste výrobek koupili z druhé ruky, si u nás můžete nechat výrobek opravit. 


2.2 Pokud nakupujete jako soukromá osoba a jako původní zákazník, máte právo reklamovat svůj výrobek do 3 let ode dne, kdy jste jej obdrželi. 

 

2.3 Obchodníci nemají právo na reklamaci po uplynutí záruční doby. 

 

2.4 Aby byla záruka platná, musí být sériové číslo neporušené. 

 

2.5 Nezapomeňte, že poškození způsobené nadměrným množstvím prachu v počítači vede ke ztrátě záruky a nároku na reklamaci. Doporučujeme nenechávat počítač na podlaze, ale zavěsit jej pod stůl. Několikrát ročně jej vyčistěte pomocí vzduchové konzervy, abyste prodloužili životnost počítače.

 

E-mail: support@vortexvr.cz